Sunday, May 30, 2010

PERKHIDMATAN PENCERAMAH BAGI PELBAGAI PROGRAM MOTIVASI DAN KEMAHIRAN BELAJAR DI TERENGGANU


Kami di Haqiem Training & Consultancy merupakan cawangan kepada Haqiem Enterprises sedia menawarkan perkhidmatan penceramah bagi program motivasi pelajar dan kemahiran serta teknik belajar untuk sekolah, maktab, politeknik, kolej dan IPT di sekitar Negeri Terengganu. Para penceramah kami adalah merupakan penceramah yang berkelayakan dan sering kali diundang bagi memberikan ceramah serta mengendalikan bengkel serta ceramah kemahiran belajar di Sekolah (SPM & STPM), Kolej Matrikulasi, Politeknik dan sebagainya. Antara tajuk dan pakej ceramah yang ditawarkan oleh pihak kami adalah seperti berikut:


1. Kemahiran Belajar & Teknik Berfikir (2 jam ceramah)

2. Motivasi & Pembinaan Sahsiah Pelajar   (2 jam ceramah)  

3. Bengkel Kemahiran Belajar   (4 jam ceramah + 2 jam aktiviti)

4. Temuduga & Grooming (2 jam ceramah + 2 jam aktiviti bengkel)



Pihak kami hanya mengenakan bayaran yang amat berpatutan iaitu RM150/jam serta bilangan peserta hendaklah tidak melebihi 40 orang bagi memastikan output, kualiti dan maklumat sampai pada peserta sasaran. Namun begitu harga perkhidmatan masih lagi boleh dirundingkan jika kuantiti peserta melebihi 100 orang. Kertas kerja bagi sesuatu program akan disediakan oleh pihak kami selari dengan tajuk dan objektif yang dikhendaki oleh pihak bakal pelanggan.





Untuk maklumat lanjut serta tempahan bolehlah berhubung secara terus dengan En. Mohd Adzim Khalili Bin Rohin (019-6191578 @ email adzim_udm@yahoo.com. Sebarang tempahan penceramah hendaklah dilakukan pada selewat-lewatnya 10 Hari daripada tarikh cadangan ceramah @ aktiviti yang dipersetujui. Ceramah daripada luar negeri Terengganu juga diterima.



No comments:

Post a Comment