Friday, June 11, 2010

Penceramah Haqiem Training & Consultant

Pengenalan


Dengan hormatnya kami ingin memperkenalkan kepada tuan/puan Haqiem Training & Consultant satu daripada cabang perniagaan Haqiem Enterprise (TR0085192-W) yang menawarkan perkhidmatan kursus, ceramah dan bengkel motivasi serta runding cara pembelajaran efektif secara berkesan yang pastinya dapat melengkapi proses pembelajaran pelajar-pelajar di sekolah, maktab, kolej, politeknik dan juga Institut Pengajian Tinggi.

Penceramah


Barisan penceramah yang bernaung dibawah Haqiem Training & Concultant adalah merupakan para pensyarah IPT, Guru dan juga pelajar cemerlang (barisan pelapis) yang telah lama bergiat aktif dalam program ceramah, bengkel motivasi dan juga kem kemahiran belajar. Berikut adalah sebahagian latar belakang para penceramah tersebut.




MOHD ADZIM KHALILI B. ROHIN

Merupakan ketua penceramah & fasilitator di Haqiem Training & Consultant. Penceramah bersekutu bagi slot motivasi, kemahiran belajar dan pemikiran kreatif untuk program bersekutu dengan Meranti Prima sdn bhd. Sebelum ini adalah penceramah tetap universiti (FHLS-MSU) bagi program khas Perubatan dan Sains Kesihatan. Seringkali dijemput untuk memberi ceramah motivasi dan mengendalikan bengkel kemahiran belajar di MRSM, SBPI, SBP, Politeknik dan Kolej Matrikulasi KPM. Kini melanjutkan pengajian peringkat PhD dalam bidang Bioteknologi Makanan (UDM/UniSZA). Sehingga kini beliau telah berjaya menerbitkan 4 jurnal penyelidikan antarabangsa (berimpak tinggi) dan 2 lagi telah diterima bagi tujuan penerbitan dalam Journal of Biomedical Science dan Food Chemistry Journal. Di luar waktu tugas rasmi, beliau turut menerima undangan untuk menjayakan ceramah, bengkel dan kursus untuk pelajar sekolah, IPT dan juga organisasi kerajaan.

MOHD RAZALI KAMARUDIN

Merupakan guru & warden asrama di Sek. Men. Teknik Pertanian Chenor, Maran, Pahang. Selain berkongsi ilmu & pengalaman dengan warga sekolahnya, beliau turut menjadikan penulisan sebagai medium untuk berkongsi ilmu & pengalaman dengan semua. Setakat ini, beliau telah menghasilkan 4 buah buku. Bermula dengan Syoknya Belajar!, Mudahnya Mengajar! diikuti dengan Cemerlang Belajar Bersama Abang Razali dan kini Tip Belajar Sedikit Dapat Banyak. Lebih mengembirakan beliau, Cemerlang Belajar Bersama Abang Razali tersenarai di National Library Board (NLB) Singapura. Beliau turut menjadi kolumnis majalah Dewan Pelajar & CELIK. Di luar waktu tugas rasmi, beliau turut menerima undangan untuk menjayakan ceramah, bengkel dan kursus untuk pelajar sekolah, IPT dan juga organisasi kerajaan.


NORHAYATI ABD HADI

Merupakan pensyarah & Penyelaras bagi program Dietetik di Universiti Sultan Zainal Abidin (UDM). Penceramah bersekutu bagi slot motivasi, kemahiran belajar dan pemikiran kreatif untuk program bersekutu dengan Meranti Prima sdn bhd. Sebelum ini beliau merupakan pensyarah dan penceramah bagi program motivasi serta pengembangan kerjaya dalam bidang sains kesihatan bagi Faculty of Health & Life Sciences, MSU. Seringkali dijemput untuk memberi ceramah motivasi dan mengendalikan bengkel kemahiran belajar di MRSM, SBPI, SBP, Politeknik dan Kolej Matrikulasi KPM. Kepakaran beliau dalam bidang Pemakanan Klinikal & Terapi Diet menjadikan beliau sering kali menjadi tempat rujukan serta rundingan bagi permasalahan berkenaan pemakanan kesihatan dan pemakanan sewaktu peperiksaan. Di luar waktu tugas rasmi, beliau turut menerima undangan untuk menjayakan ceramah, bengkel dan kursus untuk pelajar sekolah, IPT dan juga organisasi kerajaan.
MOHD ZAIDI ABDUL MALIK

Merupakan mentor pelapis yang dididik sendiri oleh penceramah Mohd Adzim Khalili secara personal, seorang yang sangat komited dengan tugasan yang diberikan. Penerima anugerah Dekan sebanyak 6 kali serta Anugerah Presiden daripada Management & Science University (MSU). Kini sedang melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda Farmasi, suka berkongsi ilmu & pengalaman dengan rakan sekelasnya, beliau turut menjadikan penulisan sebagai medium untuk berkongsi ilmu & pengalaman dengan semua. Setiap cuti semester beliau sentiasa mengikuti mentornya bagi mengasahkan bakat dan skil kemahiran komunikasi untuk menjayakan ceramah, bengkel dan kursus untuk pelajar sekolah, IPT dan juga organisasi kerajaan.



Harga Cadangan Pakej Kursus


Senarai harga cadangan bagi pakej ceramah dan kursus anjuran pihak kami adalah seperti berikut:





RM 100.00 – untuk seorang peserta bagi bilangan peserta < 20 orang (Harga pakej termasuk harga 3 buah buku motivasi; Syoknya Belajar, Cemerlang Belajar Bersama Abang Razali dan Tip Belajar Sedikit Dapat Banyak).  

RM  75.00 – untuk seorang peserta bagi bilangan peserta < 40 orang (Harga pakej termasuk harga 2 buah buku motivasi; Syoknya Belajar dan Tip Belajar Sedikit Dapat Banyak).  



RM 55.00 – untuk seorang peserta bagi bilangan peserta > 50 orang (Harga pakej termasuk harga 1 buah buku motivasi iaitu Syoknya Belajar karangan Cikgu Razali).  



Ceramah motivasi selama 2 jam juga boleh dirunding – harga khas untuk sekolah-sekolah di Kuala Terengganu (Bayaran boleh dirunding, sebagai khidmat masyarakat daripada kami).





Perlu disediakan oleh Penganjur:
ü  2 unit hamper untuk peserta lelaki dan wanita terbaik.
ü  Fail serta kertas A4 & Mahjong
ü  LCD
ü  PA system (termasuk potable microphone bagi tujuan sesi rekreasi dan rehat minda)
ü  Borang-borang dan nota tangan yang telah disediakan oleh penceramah


Masa Ceramah: (4 jam – ½ Hari)


2 jam – 1 sesi; contoh 08.30 – 10.30 pagi
Rehat
2 jam – 1 sesi; contoh 11.00 – 01.00 t/hari


Bayaran:


Bayaran kursus sebanyak 55% harus dijelaskan sebelum sesi ceramah. Manakala baki 45% daripada jumlah keseluruhan dijelaskan setelah tamat sesi kursus.


Cek @ Local Order (LO) kerajaan di buat ke atas nama Mohd Adzim Khalili Bin Rohin, nombor akaun 13017021018848, Bank Islam Malaysia Berhad, Kuala Terengganu.


Jika tempat ceramah melebihi 100 km, penginapan harus disediakan oleh disediakan oleh penganjur. Jika tempat di K. Lumpur, negeri-negeri Pantai barat dan selatan, juga Malaysia timur, tiket penerbangan dan penginapan wajib disediakan oleh penganjur (boleh dibincangkan).


4 comments:

  1. if sy nk apply keje sini after graduate nt bleh x?heeeeeeeee~~=)

    ReplyDelete
  2. aNYSs: mmmmmmm tengok sambutan dulu..Kalo banyak dapat tempahan C-TEMP. Awak saya lantik sebagai marketing & promotion executive..dengan syarat cari banyak ruang speech & talk from luar..

    ReplyDelete
  3. aku buat consultantcy untuk korporat...
    nanti jumpa bley aku blajar ngan ko

    ReplyDelete
  4. waaaa...best2.....smg ada byk tempahan...amin..=)

    ReplyDelete